Internet Radio

LIBERTY RADIO

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ


Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Μαντινάδες ευχές για ονομαστικές γιορτές

Χρόνια Πολλά σου >...(Ονομα)...... μου,εύχομαι στη γιορτή σου
να 'σαι καλά να χαίρουνται οι φίλοι κι οι δικοί σου



Είμαι μακριά και δεν μπορώ μα κάνε μου τη χάρη
δως της ευχές, φιλιά πολλά κι ό,τι ποθεί φεγγάρι


Θέλω να 'ρθω μα δεν μπορώ γι' αυτό σου στέλνω αηδόνια
να σου ευχηθούν χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα χρόνια!


Είσαι μακρια και οι ευχές δεν πάνε χέρι χέρι
τσι φόρτωσα στη σκέψη μου να 'ρθει να σου τσι φέρει




Βροχή να πέφτουν οι χαρές να μην κρατείς ομπρέλα
και συ να γίνεις μούσκεμα μες στης χαράς την τρέλα



Φτερά 'βαλα τση σκέψης μου να ρθει να σ' ανταμώσει
κι από καρδιάς πολλές ευχές απόψε να σου δώσει



Ότι τα μάτια αναζητούν κι ό,τι ποθεί η ψυχή σου
να γίνουν δώρα απ' το Θεό  ......(Ονομα)....μου..στη γιορτή σου



Χρόνια Πολλά σου εύχομαι, ...(.Ονομα)..... μου στη γιορτή σου,
και μια γλυκειά ανατολή, να'ναι όλη η ζωή σου!




(όνομα).....μου  μόνο μια ευχή εις τη γιορτή σου κάνω
να σ' έβρουνε όλες οι χαρές που ναι στον πλανήτη απάνω




Δώρο σου κάνω τη καρδιά τη μέρα της γιορτής σου,
για να την έχεις συντροφιά όντε πονεί η δική σου




Θε να τις κλείσω τις ευχές, όλες σ' ένα πανέρι
στον ήλιο αύριο θα πω, να 'ρθει, να σου τις φέρει



Φτερά 'βαλα τση σκέψης μου να ρθει να σ' ανταμώσει
κι από καρδιάς Χρόνια Πολλά ....( όνομα) ..μου να σου δώσει


Μαντινάδες-Ευχές για γενέθλια και ονομαστικές γιορτές

Χρόνια πολλά και μια ευχή ξεχωριστή για σένα να ζεις καλά για να περνώ και 'γω ευτυχισμένα .......... Χρόνια πολλά σου εύ...