Internet Radio

LIBERTY RADIO

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ


Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Κρητικοί στίχοι (Ερωτικές μαντινάδες)

Ελα να αλλάξουμε καρδιές


να πάρεις τη δική μου


να καταλάβεις και να δείς


πώς σ αγαπά μικρή μου

.........


Ζευγάρια στέλνω τα πουλιά


που ανε χαθεί το ένα


να ρθει το άλλο να σου πει


πόσο πονώ για σένα

.......


Στούς αγγέλους επαράγγειλα


τη έννοια σου νά έχουν


μα μου παν πώς οι άγγελοι


αγγέλους δε προσέχουν

..........


Σαν σμίξουνε τα χείλη μας


θα ναι η στιγμή μεγάλη


γιατί θά λέει σ αγαπώ


η μιά αναπνιά στη άλλη

...........


Θαρρώ πεινώ μα γώ διψώ


μα δε διψώ νυστάζω


μα δε νυστάζω ξαγρυπνώ


για σε κι αναστενάζω

.......


Κάμε ευχή στο ουρανό


και γω θα γίνω αστέρι


να πέσω και οτι επιθυμείς


η μοίρα να σου φέρει

......


Διαβάζεις το στά μάτια μου


κάθε που σε κοιτούνε


το σ αγαπώ που δεν τολμούν


τα χείλη να σου πούνε.


...........


Στους ανθρώπους η ανάσταση


έρχεται κάθε χρόνο


αλλά για μένα έρχεται


κάθε που σ' ανταμώνω 


..........


Αν ήσουν η ανατολή


δεν θα υπήρχε δύση


γιατί και ο ήλιος δεν μπορεί


τέτοια αγκαλιά να αφήσει 


.........


Ποιος ουρανός δεν θα θελε


εσένα για αστέρι


που κάνεις το σκοτάδι του


να μοιάζει μεσημέρι





Οσο κι αν ζούμε χωριστά





δε σ εχω αφήσει μόνη





με τη δική σου αναμνηση





βραδιάζει ξημερώνει





...........









Αν ήσουν όνειρο εσύ





στο ύπνο το δικό μου





θα είχα πάντοτε κλειστές





τις κόρες των ματιών μου


............









Τη γλώσα της σιωπής μιλώ





γιατί η άλλη γλώσα





μπερδεύεται όταν σε δω





και κάνει λάθη τόσα


...........









Σαν την πυξίδα σταθερά





θέλω να μ'αγαπήσεις,





που δείχνει πάντα το Βορρά





όπου κι αν τη γυρίσεις


........... 









Μέσα στο νου μου βρίσκεσαι





τις ώρες που κοιμάμαι





κι από κανένα όνειρο





να λείπεις δε θυμάμαι







..............








Είπα ν'αλλάξω ουρανό





να βρω αγάπη άλλη,





μα η πυξίδα της καρδιάς





εσένα δείχνει πάλι








.............






Είσαι για μένα η χαρά





το νόημα του κόσμου,





ζωή δε θέλω ούτε λεπτό





χωρίς εσένα φως μου







..........







Καινούρια λέξη τελικά





Πρέπει να'νακαλύψω





Το Σ'αγαπω δεν φτάνει πια





Τι νιώθω να σου δείξω


..........













Ήθελα να'μουν θάλασσα





να κολυμπάς στη μέση,





να σ'αγκαλιάζω πάντοτε





σ'αρέσει δε σ'αρέσει

Μαντινάδες-Ευχές για γενέθλια και ονομαστικές γιορτές

Χρόνια πολλά και μια ευχή ξεχωριστή για σένα να ζεις καλά για να περνώ και 'γω ευτυχισμένα .......... Χρόνια πολλά σου εύ...