Internet Radio

LIBERTY RADIO

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ


Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Μαντινάδες αγάπης

Ρωτήξα νε με για να πω

κάτι απ τη ζωή μου

και τ όνομα σου εφώναξα

μ όλη τη δύναμη μου

...........



Σα το μωρό που προσπαθεί

και θέλει να μιλήσει

γυρεύω τρόπους να της πω

αν μ έχει αγαπήσει

...........



Με αρέσει στη ακρογιαλιά

να συλογούμε εσένα

δε θέλω πως σε σκέφτομαι

να νοιώσουν μάτια ξένα

...........



Τα μάτια σου αλλάζουνε

της φύσης το κανόνα

και φέρνουνε τη άνοιξη

στη μέση του χειμώνα

.................

Δροσοσταλίδα να μου ναι

αγριολούλουδο μου

να το περνώ στα φύλλα σου

απάνω το καιρό μου

.................



Κοιμούμαι κι ονειρεύομαι

δε μ αγαπάς και κλαίω

στο ύπνο μου παραμιλώ

αγάπα με σου λέω

...........



Καβγά χω με το έρωτα

που ναι να σκοτωθούμε

μα μπαίνει μια μελαχροινή

μεσίτης και μιλούμε

............



Κανε γραπτή τη σκέψη σου

τι σκέφτεσαι να μάθω

να δω αν βγούνε αληθινά

τα όνειρα που πλάθω

.........



Εσκέφτηκα να σ αρνηθώ

μα η καρδιά μου λέει

να σ αγαπώ και αυτή θα βρεί

το τρόπο να μη κλαίει

Μαντινάδες-Ευχές για γενέθλια και ονομαστικές γιορτές

Χρόνια πολλά και μια ευχή ξεχωριστή για σένα να ζεις καλά για να περνώ και 'γω ευτυχισμένα .......... Χρόνια πολλά σου εύ...