Internet Radio

LIBERTY RADIO

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ


Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Μαντινάδες για τα μάτια







Τα μαύρα μάτια την αυγή δεν πρέπει να κοιμούνται,

μον' πρέπει ν'αγκαλιάζονται και να γλυκοφιλιούνται



...............

Μη με θωρείς που δεν μιλώ εσένα συλλογούμαι,

αφου και μέσα στη σιωπή τα μάτια σου με ζούνε



...............

Τα μάτια σου τα καστανά εμένανε πλανέψαν

μα της αγάπης μήνυμα ποτέ τους δε μου πέψαν



............

Μη με ρωτάς αν σ' αγαπώ τα λόγια δεν μετρούνε,

μόνο τα μάτια μου να δεις κι εκείνα θα σου πούνε



.............

Φουρτουνιασμένο πέλαγος το βλέμμα σου έχει γίνει

και ναυαγός εγίνηκα από την ώρα εκείνη



...........

Τα μάτια στα 'δωσε ο Θεός να βλέπεις, να διαβάζεις

μα εσύ τα χρησιμοποιείς για να με κομματιάζεις



..............

Μέσα στα μάτια μου τα δυο σ' έχω και σε φυλάσσω

δεν κλαίω για να μην γενείς δάκρυα και σε χάσω



................

Αστράφτει κάθε τζη ματιά και τρέχω κάθε τόσο

να βάλω αλεξικέραυνο στο σώμα να γλυτώσω



.............

Το βλέμμα σου μελαχροινή τον ήλιο σκοτεινιάζει

κι αν είχε ο έρωτας μορφή έπρεπε να σου μοιάζει



............

Μικιό μικιό 'ναι το μικιό μ' αυτό θα μεγαλώσει

κι έχει δυο μάθια όμορφα και τίνος θα τα δώσει



..........

Τα μάθια σου μ' ανοίξανε πληγή που δεν θα γιάνει

κι ανε βρεθεί κανείς γιατρός δεν θα βρεθεί βοτάνι



...........

Μέτρησ' η νύχτα τ' άστρα της και λείπει ένα ζευγάρι

χαμήλωσε τα μάτια σου μην έρθει και στα πάρει



.........

Εγώ δεν είμαι χριστιανός είμαι ειδωλολάτρης

γιατί πιστεύω κι αγαπώ τα μάθια μιας αγάπης

Μαντινάδες-Ευχές για γενέθλια και ονομαστικές γιορτές

Χρόνια πολλά και μια ευχή ξεχωριστή για σένα να ζεις καλά για να περνώ και 'γω ευτυχισμένα .......... Χρόνια πολλά σου εύ...