Internet Radio

LIBERTY RADIO

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ


Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Αστείες μαντινάδες

Σ' ένα γκρεμό να τηνε δώ 'πο 'να κλαδί πιασμένη

θα προσπεράσω και θα πω καλα 'ναι κρεμασμένη!

........

Καλία σχα οντε με φίλισες να με δαγκάσει σκύλος

απου 'ναι και πιο όμορφος και των ανθρώπων φίλος!

.......



Αυτή δεν ξέρει να χτυπά δύο αυγά στο μπλέντερ

μόνο να ξημερώνεται μέσα στα χόντος σέντερ.

.......

Ανάθεμά τη τη ρακή ίντα 'ναι αυτό που κάνει,

κι όταν την πίνω γίνεται το πάτωμα ταβάνι

.......

Όταν κοντά στο σπίτι μου η πεθερά ζυγώνει,

με πιάνει σοκ αλλεργικό και παίρνω κορτιζόνη

.......

Φεύγεις και γίνονται σωρός, τα πιάτα τσι κουζίνας,

τα ρούχα μου 'ναι άπλυτα κι εγώ ψοφώ τση πείνας

.......

Θε μου να τσικουδοβρεχε το μηνα δεκα βραδια,

να γεμιζαν με τσικουδια στερνες μα και πηγαδια

................................
Από το ΚΤΕΟ οι καρδιές έπρεπε να περνούνε,
κι όποιες δεν ξέρουν να αγαπούν να μην κυκλοφορούνε.
 
.......
Την πεθερα μου οψες αργα στον υπνο μου την ειδα
και θαρουνα πως παλευα με την λερναια υδρα.
 
........
Εχάλασα τ'αγροτικό να 'ρχομαι στο χωριό σου
γιατί δεν έχει άσφαλτο διάλε τον πρόεδρο σου
 
........
Οποιος 'δηγάει αγροτικό τα φλας δεν τα ανάβει
κι όποιος πηγαίνει του σιμά καιρός να μεταλάβει.
 
.........
Bάλε και cd player στο turbo το Tοyota
κι αν δεν ψαρώσει το Mαριό ίσως ψαρώσ' η Γιώτα!
 
....... 
Καλιά 'ναι να σου παιξουνε με το πιστολι δεκα
παρα να πας να παντρευτεις μια γλωσσου γυναικα
 
........ 
Αγάπε με να σ'αγαπώ, με αγάπη εμείς να ζούμε,

μα αν μ'αγαπάς αγάπη μου, σκάσε να κοιμηθούμε!
..........
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα..

μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
 

Μαντινάδες-Ευχές για γενέθλια και ονομαστικές γιορτές

Χρόνια πολλά και μια ευχή ξεχωριστή για σένα να ζεις καλά για να περνώ και 'γω ευτυχισμένα .......... Χρόνια πολλά σου εύ...